Ons dienstenaanbod
Van het opstellen van een eenvoudige akte op basis van een bestaand dossier tot de volledige behandeling van een complex dossier, alles is mogelijk.
-
Statuten van mede-eigendom
Contact met de curatoren, analyse van de bestaande statuten en huishoudelijke reglementen, bezoeken ter plaatse, voorstel voor een nieuwe structuur aangepast aan de geldende wetgeving en opstellen van ontwerpakten.
-
Vereffening-Verdeling
Nalatenschappen en scheidingen, analyse van stukken en processen-verbaal, argumenten van partijen en uitwisselingen tussen advocaten. Opstelling van een ontwerpakte voor een vereffening, berekend met inachtneming van de recente rechtspraak.
-
Nalatenschap
Inventaris, aangifte van nalatenschap, verzameling van passiefstukken, controle van de opvolgingslijn, beoordeling van roerend of onroerend erfgoed, voorbereiding van een gerechtelijke vordering en opstelling van de akte van verdeling.
-
Procedure
Beheer van openbare gerechtelijke verkopen, opstelling van de processtukken, voorbereiding van het bestek en de processen-verbaal, opstelling van de berekende ontwerpen van akten van rangregeling.
-
Vennootschappen
Akten voor de oprichting van vennootschappen, ter wijziging van statuten, voor kapitaalsverhoging, ontbinding en vereffening de inbreng van onroerend goed, fusie, splitsing enz. Opstelling van de publicaties nodig voor het Belgisch Staatsblad.
-
Successieplanning
Analyse van de planningsopties en invoering van de beste tool: een liberaliteit, een afstand van natrekking, een gesplitste aankoop, een testament, een huwelijkscontract enz.
-
Familierecht
Huwelijkscontracten, met inbegrip van deze met inbreng van onroerend goed, specifieke clausules, verblijvingsbeding onder last enz. Opstelling van samenlevingscontracten. Beheer van dossiers voor echtscheiding met wederzijdse toestemming.
-
Vastgoedrecht
Huurovereenkomsten, aktes voor afstand van natrekking, erfpachtcontract, verificatie van ondergrondse innemingen, vaststelling van erfdienstbaarheid, verkoop van een vastgoedontwikkeling, verdelingen en beheer van een stedenbouwkundige vergunning enz.
Onze formules
We stellen u drie verschillende formules voor om maximaal aan uw behoeften te voldoen.
Abonnement
Met deze formule, kunt u gemakkelijk een dossier outsourcen, volgens een op voorhand vastgesteld kader.
Versterking
We stellen u een ervaren medewerker ter beschikking om tijdens een welomschreven periode meerdere dossiers te behandelen.
Op maat
Krijgt u als abonnee te maken met een bijzonder aanvraag? We stellen u specifieke modaliteiten voor zodat een ervaren medewerker het voor u behandelt.
Werkmethode
Onze werkmethode is eenvoudig en duidelijk, en kunnen we samenvatten in drie afzonderlijke fasen.
-
U vond de perfecte oplossing voor mijn vraag en dat heeft mijn professionele leven veranderd.
-
Ik dank u voor de follow-up van de dossiers die ik u heb toevertrouwd. Ik stel vooral de zorg die besteed is aan het beheer van deze dossiers en de wetenschappelijke en redactionele kwaliteit op prijs. Mijn klanten vertelden me erover en met name over de naleving van de deadlines.
-
Ik maak al enkele jaren gebruik van het netwerk van mevrouw de Schrevel en ik ben uiterst tevreden. Het heeft al talloze malen het werk van mijn werknemers verlicht.
-
De deadlines worden altijd nageleefd en ik merk dat men altijd op de hoogte is van de nieuwe wetgeving in de drie gewesten. Ze beheren het dossier van a tot z, analyseren de juridische problemen en stellen een oplossing voor. Ik ben heel tevreden over het geleverde werk.